Counting down, 1 week. - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Gabrielle Groenevelt - WaarBenJij.nu Counting down, 1 week. - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Gabrielle Groenevelt - WaarBenJij.nu

Counting down, 1 week.

Blijf op de hoogte en volg Gabrielle

01 September 2013 | Nederland, Stroe

En ja, het is weer zover. Na heel lang geen reisverslagen te hebben geschreven mag ik weer want het is weer hoog tijd voor een nieuw avontuur.
Dit keer geen Frankrijk, geen Europa maar Marokko, Noord-Afrika. Dit keer dus een avontuur van vijf maanden buiten het vertrouwde Europa maar met binnen de o zo vertrouwde en heerlijke taal om me heen: Frans.
Volgende week zondag reis ik met Iris af naar Marrakech in Marokko om daar te beginnen aan mijn laatste semester school (minor: managementstage) voor dat ik begin met afstuderen.

Het zal weer eens wat anders zijn dan een reis binnen Europa of een tripje naar Suriname. Het Afrikaanse continent is nieuw, het leven in een compleet Islamitsch land is anders en daardoor is ook de hele cultuur anders. Nu vind ik dit juist wel leuk en vind ik het allemaal wel interessant.

Ik heb er in ieder geval al heel erg veel zin in maar er staat nog 1 week in Nederland voor de deur. Dit laatste weekje in Nederland zal een weekje worden van afscheid nemen en voorbereiden maar ook een week waarin we de 50e verjaardag van 'Daddy Cool' niet ongemerkt voorbij zullen laten gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stroe

Gabrielle

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 34325

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 31 Januari 2014

Stage Marrakech

26 Augustus 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Center Parcs Les Trois Forêts

Landen bezocht: